جلوگیری از زمین خواری ۲ هزار میلیاردی در کرمان-راهبرد معاصر

جلوگیری از زمین خواری ۲ هزار میلیاردی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان طی روز‌های اخیر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 21
کد خبر: ۲۵۵۱۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس مرکز استان کرمان در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف زمین‌های دولتی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با بررسی میدانی این اراضی در محدوده منطقه «سرآسیاب» و «ده بالا»‌ی شهر کرمان و بررسی‌های بعدی متوجه شدند افرادی بدون مجوز ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را که کارشناسان ارزش آنها را ۲ هزار میلیارد ریال برآورد کردند به صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام کرد: پس از جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضایی و به اتفاق کارشناسان مربوطه نسبت به رفع تصرف این زمین‌ها اقدام و از تضییع حق بیت‌المال و زیان‌های بسیاری که متوجه خریدارن آینده این زمین‌ها بود جلوگیری شد.

او افزود: حفظ بیت المال و اراضی دولتی از دست سودجویان همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد قانونی می‌شود. / خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار